Bemutatkozás

Üdvözöllek az oldalon. Ebben a bejegyzésben elolvashatod, miről is fognak szólni a további posztjaim. Először is egy rövid bemutatkozással kezdeném.

Egy 21 éves lány vagyok, a blogomat pedig azért kezdtem el,mert az utazás az, ami igazán boldoggá tesz, imádok új helyeket felfedezni, túrázni, bejárni egy új, ismeretlen országot, várost, megismerni egy más kultúrát. Amennyiben te is szívesen utazol, remek helyen jársz, hiszen oldalamon rengeteg utazási tippet, úticélokat, fogsz találni, mindemellett segítséget az utazásod megszervezéséhez.

Hogyan jött az ötlet, hogy elkészítsem saját utazós blogomat?

Egészen kicsi gyermek voltam, amikor elkeztem rajongani a repülésért, ám ekkor még nem utaztam országomon kívül sehová, nekem pedig minden vágyam az volt, hogy repülhessek és bejárjam a világot. Bár a világot azért még nem sikerült bejárnom, de már egészen sok országba eljuthattam, Spanyolországban például 5 hónapot is eltölthettem az Erasmus program által. Amikor csak lehetőségem van rá, megpróbálok új helyekre eljutni. Remélem tetszeni fognak a további bejegyzéseim!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazzteis.blog.hu/api/trackback/id/tr7115127016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása